Zaterdag 2 Maart verloren beide team in en tegen Wageningen. Het slot van de nationale competities was dus net 1 ronde teveel.

3 wedstrijdzaterdagen op rij trokken Raes DC Maastricht en CT Limburg gebroederlijk samen op tijdens wedstrijden tegen teams van een vereniging. Op 2 feb speelden beiden teams in en tegen Eindhoven en behaalden beide teams een keurige 8-8 uitslag. Eindhoven werd later de kampioen. Bijna werd toen het 1000e punt behaald dankzij de 5 overwinningen die toen geboekt werden.

16 feb speelden de teams samen thuiswedstrijden tegen de 2 5teams van Gooi en Eemland. Het eerste team boekte een pijnlijke 6-10 nederlaag en kon de kampioensaspiraties vergeten. Het 2e team deed het beter en won die wedstrijd en een speler Haije behaalde de 1000e bordzege binnen. Een absoluut grote mijlpaal.

Op 2 Maart gingen onze beide teams naar de op papier zwakkere Wageningse teams meer beide tems leden een forse nederlaag. Er werd maar een bordoverwinning behaald op de 16 borden en dat genoegen werd gesmaakt door Ger Pisters. Op de terugweg vierden we het goede seizoen dat we samen hebben gehad met een geslaagd etentje in de Valk in Cuyk.